JADŁOSPIS


JADŁOSPIS :

sobota, 2 listopada 2019

Orkiszowa babka cynamonowa na zakwasie



Babka czekoladowa na zakwasie urzekła mnie swoją puszystością i prostotą i nie wytrzymałem aby nie spróbować wersji cynamonowej.
Z cynamonem jest wyśmienita !!!
Moje zmiany:
- użyłem mąki orkiszowej 650 (ciasto było bardzo sprężyste i mocno urosło w lodówce),
- masę cynamonową zrobiłem z masy daktylowej (130g), masła (120g), cynamonu (4 łyżeczki) i cukru brązowego (4 łyżki) - całość mocno podgrzałem i ostudziłem.

3 komentarze:

  1. Cudna!!! i ta wersja dla mnie o wiele bardziej atrakcyjna, bo ja za czekolada nie przepadam szczególnie w drożdżowym czy zakwasowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą: cynamon i drożdżowe to dobrana para.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!
    A mi smakują obie wersje. Z cynamonem też piekłam.

    OdpowiedzUsuń